Author: maisamiisa
Title: Kings of the world
Genre: eitiiä. drama kai. emmä tiiä !
Rating: K-11
Pairing: tulkinnanvarainen Frikey
Disclaimer: en omista en omista en omista MITÄÄÄÄÄN. Bob Geldof the näyttelijämuusikkohyväntekiijäluojatietäämitämuuta omistaa itsensä, Frankie ja Mikes itsensä jaaaaa biisin Neverstore, Kings of the World, sanat löytyy lopusta.

A/N: oli hauskaa. kipeenä ja angsti pääl ja pää särkee.


Me oltiin joskus pieniä ja tyhmiä, mä muistan sen. Sä olit pienempi tyhmä ja mä olin isompi tyhmä, sä olit lyhyt ja mä olin pitkä. Meillä oli aina ihan perkeleen hauskaa yhdessä, me tehtiin tyhjiä tulevaisuudensuunnitelmia yhdessä, me maattiin pihalla vierekkäin, tuijotettiin taivalle ja naurettiin niin, että naapurit valitti meille liiasta melusta. Useimmiten meidän suunnitelmien teko keskittyi iltakahdeksan ja aamukuuden väliseen aikaan, ja sen jälkeen me sammuttiin vierekkäin mun sänkyyn, sä mun syliini ja mun kasvot olivat sun paidassa kiinni. Silloin sun piti pitää päälläsi hupparia, koska siellä oli ihan perkeleen kylmä.

Me oltiin kaikessa vastaan muuta maailmaa. Me ei suostuttu taipumaan meidän vanhempien tahtoon. Ne halusi, että me nukuttaisiin yöllä ja valvottaisiin päivällä, niin kuin normaalit ihmiset, mutta me ei suostuttu, ja sen takia me valvottiin kerran kaksi vuorokautta putkeen. Se oli se yksi ainoa kesä, joka me vietettiin niin, ja aina joskus mä edelleenkin kaipaan sitä.

Me hihitettiin ihan kuin oltaisiin oltu hilpeässä nousuhumalassa, me kuunneltiin mun cd-soittimella liian kovaa bändejä, joista me pidettiin. Me kuunneltiin melkein kaikkia mun omistamia levyjä, kaikkea alkaen Descendentsista, päättyen Depeche Modeen, ja meillä oli hauskaa. Niin helvetin hauskaa, se kesä ei tuntunut päättyvän koskaan.

Arvaa paljonko mä rakastin silloin sitä? Me herättiin mun sängystä, ei koskaan sun, sä et kestänyt olla kotonas, joskus puoli neljän aikaan iltapäivällä, sä kävit suihkussa, mä kävin sun jälkeen suihkussa. Me ei tehty mitään niin kauan kuin mun muu perheeni oli vielä niin hereillä ja selvänä, että olisivat ihmetelleet, mitä helvettiä me tehtiin makaamassa meidän takapihalla. Kahdeksan aikoihin ne olivat siinä kunnossa, etteivät olisi tajunneet, vaikka Bob Geldof olisi tunkenut selkeää brittimurretta solkottaen keittiöön etsimään marmeladia.

Ennen kahdeksaa me aina pyörittiin meidän läheisellä ostarilla, ei meillä ollut mitään muutakaan tekemistä. Me roikuttiin ympäriinsä, me halailtiin ja näytettiin hinteiltä, eikä meillä silti ollut mitään juttua. Jotkut silloin sinne erehtyneet tädit tuhistelivat neniään meille antaumuksella ja väittivät, ettei meillä olisi mitään tulevaisuutta, ja siitä kostoksi me suudeltiin aivan niiden edessä, eikä me koskaan kuunneltu niitä. Ne olivat yksiä kusipäitä, niin mekin, mutta ne voittivat meidät kusipäisyydessä sata vastaan nolla.

Yhtenä iltana me saatiin pälli idea. Mä en muista, minkä takia mulla oli avaimissa kiinni linkkuveitsi, mutta joka tapauksessa me saatiin idea, joka tuntui ihan helvetin hyvältä. Sä kaiversit mun kämmeneen f-kirjaimen, sun nimen ekan kirjaimen, ja mä kaiversin sun kämmeneen M niin kuin Mikey, ja meidän kaiverruksen taustalla soi Descendentsin Everything Sux. Me lyötiin ylävitonen ja kaaduttiin taas makaamaan maahan, sä makasit puoliksi mun päällä. Juhlallisesti sä lausuit, että me ei tästä koskaan muututtaisi, ja mä nauroin, säkin nauroit.

Kyllä me vain muututtiin, vaikka ei me sitä haluttu. Sä muutuit ensin, suuremmin. Syyskuussa sä et enää nauranut niin paljoa, marraskuussa et ollenkaan. Sä tuijotit useimmiten tyhjyyteen, ja jos mä yritin kiinnittää sun huomiota, sä hymyilit vaisusti. Mä kysyin joskus syytä siihen, mutta sä et suostunut vastaamaan. Kerran, kun mä utelin taas, sä kyllästyit ja nousit ylös mun sängyltä, sä häivyit mun huoneesta ja löit oven perässäsi kiinni. Se yksi oven kiinni lyönti rikkoi jäänteetkin siitä, mitä meillä oli. Tietenkin me hengailtiin edelleen yhdessä, mutta jokin muuttui silloin kokonaan. Sä et hymyillyt enää, eikä meillä ollut enää yhtään mitään sen kaltaista, mitä meillä oli yhtenä kesänä. Sä et koskaan antanut mulle tilaisuutta kertoa, mitä mä tunsin, sä et koskaan puhunut, ja yhtenä päivänä sä hävisit kokonaan. Mä en koskaan saanut tietää, mihin sä katosit moneksi vuodeksi mun elämästäni, ja kun mä seuraavan kerran sut tapasin, sä nauroit taas, mutta jonkun muun kanssa kuin mun. Tietenkin mä olin onnellinen, kun näin sut niin monen vuoden jälkeen, mutta sä olit muuttunut, etkä sä tuntunut muistavan sitä kesää, eikä sun kämmenessäkään ollut enää jälkeä siitä M-kirjaimesta. Mun kämmenen F näkyi edelleen, ja samoin mä muistin, mitä me tehtiin sinä kesänä, enkä mä siltikään koskaan kertonut sulle, miten kova ikävä mulla oli ollut sua. Et sä olisi varmaan ymmärtänyt, jos mä olisinkin kertonut, et sä olisi voinut ymmärtää. Mä en usko, että kukaan pystyisi ymmärtämään, mitä mä tunsin sua kohtaan. Mä rakastin sua ihan älyttömästi, sä olit mun paras ystäväni, mä tarvitsin sua, ja sitten sä hävisit. Et sä voisi koskaan ymmärtää.

Neverstore – Kings of the World


I remember those never ending nights
We used to stay up under the city lights
And I remember that night was getting cold
And you told me it was us against the world

And I wish I could go back
Live that life again

And we felt like kings of the world
In the starlight
On a crusade into nowhere land
Listening to punkrock bands
Never looked back

Sometimes I think of those crazy summer days
Doing nothing just running our own race
And I remember what people used to say
"They got no future"
We never listened anyway

And I wish I could go back
Live that life again

And we felt like kings of the world
In the starlight
On a crusade into nowhere land
Listening to punkrock bands
Never looked back

Now that we're older the nights are getting
Colder and the kings haven't met for a while
But a minority that is something to be you are
Stuck here in my memory

And we felt like kings of the world
In the starlight

A wide open world right in front of us
We made a promise that we'd never change
And we felt like kings of the world
In the starlight
On a crusade into nowhere land
Listening to punkrock bands
Never looked back (2x)